Pregătirea fizică pentru ski- 6 sfaturi pentru a o face corect

/

Pregătirea fizică pentru ski este esențială pentru a te bucura de o zi pe pârtie fără dureri sau accidentări.

Iată 6 sfaturi pentru a te pregăti corect pentru ski:

Începe din timp:

Pregătirea fizică pentru ski ar trebui să înceapă cu cel puțin 4-6 săptămâni înainte de începerea sezonului. Acest lucru va da corpului tău suficient timp pentru a se adapta la noile solicitări.

Concentrează-te pe exercițiile care lucrează grupele musculare importante pentru ski. Aceste grupe musculare includ:

Mușchii picioarelor: mușchii gambei, mușchii coapsei și mușchii fesieri.
Mușchii trunchiului: mușchii abdominali, mușchii spatelui și mușchii oblici.
Mușchii brațelor: mușchii bicepsului, mușchii tricepsului și mușchii deltoizi.
Include exerciții de forță și rezistență. Exercițiile de forță te vor ajuta să-ți construiești masa musculară și să-ți îmbunătățești rezistența. Exercițiile de rezistență te vor ajuta să-ți îmbunătățești coordonarea și echilibrul.

Nu uita de exercițiile de stretching:

Exercițiile de stretching te vor ajuta să-ți îmbunătățești flexibilitatea și să previi accidentările.

Fă exerciții cardio:

Exercițiile cardio te vor ajuta să-ți îmbunătățești condiția fizică generală și să te pregătești pentru efortul fizic pe care îl presupune ski-ul.

Ascultă-ți corpul:

Dacă simți durere, oprește-te și ia o pauză. Nu forța organismul tău mai mult decât poate duce.

Iată câteva exerciții specifice pe care le poți include în programul tău de pregătire fizică pentru ski:

Pentru mușchii picioarelor fă genuflexiuni, fandări, leg raises (ridicări ale piciorului/picioarelor), calf raises (ridicări pe vârfuri -exercițiu pentru gambe)

Pentru mușchii trunchiului poți face abdomene, „scândura” rotită, „scândura” întoarsă, ridicarea simultană a picioarelor sau ridicarea alternativă a picioarelor. Pentru mușchii brațelor poți face flotări, extensii triceps sau biceps cu gantera etc.
Cu o pregătire fizică adecvată, te vei bucura de o zi pe pârtie fără dureri sau accidentări.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Latest from Blog