6 poziții yoga pentru mămicile obosite și stresate

Faceți parte dintre acele mămici extrem de obosite și stresate? Nu știți ce să faceți pentru a scăpa de stres și de oboseală. Încercați să faceți yoga.

Iată 6 poziții yoga pentru mămicile obosite și stresate:

Poziția copilului (Balasana) este o poziție relaxantă și liniștitoare care ajută la reducerea stresului și la îmbunătățirea circulației. Pentru a face această poziție, întindeți-vă pe spate cu genunchii îndoiți și picioarele pe podea. Aduceți-vă genunchii spre piept și înfășurați brațele în jurul lor. Rămâneți în această poziție timp de 5-10 minute.

Poziția cobra (Bhujangasana) este o poziție asemănătoare cu poziția copilului, dar este mai activă. Aceasta ajută la întărirea spatelui și a mușchilor abdomenului. Pentru a face această poziție, întindeți-vă pe burtă cu brațele întinse înainte. Ridicați capul și pieptul de pe podea, sprijinindu-vă pe brațe. Rămâneți în această poziție timp de 5-10 respirații.

Poziția câinelui care se uită în jos (Adho Mukha Svanasana) este o altă poziție excelentă pentru a întări spatele și mușchii abdomenului. Aceasta ajută, de asemenea, la îmbunătățirea circulației și la reducerea stresului. Pentru a face această poziție, începeți în poziția copilului. Ridicați-vă pe vârfurile degetelor de la picioare și întindeți-vă spatele. Rămâneți în această poziție timp de 5-10 respirații.

Poziția sfinxului (Ustrasana) este o poziție similară cu poziția câinelui care se uită în jos, dar este mai puțin intensă. Aceasta ajută la întărirea spatelui și a mușchilor abdomenului. Pentru a face această poziție, întindeți-vă pe burtă cu brațele întinse înainte. Ridicați capul și pieptul de pe podea, sprijinindu-vă pe brațe și pe degetele de la picioare. Rămâneți în această poziție timp de 5-10 respirații.

Poziția copacului (Vrksasana) este o poziție de echilibru care ajută la îmbunătățirea coordonării și a echilibrului. Aceasta ajută, de asemenea, la calmarea minții și la reducerea stresului. Pentru a face această poziție, stați în picioare cu picioarele apropiate. Ridicați un picior și așezați-l pe piciorul opus, chiar sub genunchi. Rămâneți în această poziție timp de 30 de secunde.

Poziția meditației (Padmasana) este o poziție de meditație care ajută la calmarea minții și la reducerea stresului. Pentru a face această poziție, așezați-vă pe podea cu picioarele încrucișate. Așezați-vă coloana vertebrală în linie dreaptă și închideți ochii. Rămâneți în această poziție cât timp doriți.

Este important să începeți încet și să vă ascultați corpul. Dacă simțiți dureri, opriți-vă imediat. Aceste poziții yoga pot fi făcute în orice moment al zilei, dar este mai bine să le faceți dimineața, înainte de a începe ziua, sau seara, înainte de culcare.

Iată câteva sfaturi suplimentare pentru mămicile care fac yoga:

Găsiți un instructor de yoga cu experiență în lucrul cu mămici. Începeți cu clase de yoga pentru începători. Nu vă forțați să faceți poziții care vi se par prea dificile. Ascultați-vă corpul și faceți pauze atunci când aveți nevoie.

Yoga poate fi o modalitate excelentă de a vă relaxa și de a scăpa de stres, în special dacă sunteți o mamă obosită.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Latest from Blog